niedziela, 13 marca 2016

Wielkanoc tuż tuż

W końcu udało mi się dziś 
przysiąść do kartek wielkanocnych.

Jak zwykle na ostatnią chwilę, 
ale jeśli jutro wyślę to jeszcze dojdą na czas :)


Sami zobaczcie jak wyszło:


Kartki powstały na bazie papierów 
z kolekcji Galerii Papieru - Usłane Różami


Wykrojnikiem Spelbinders jestem wręcz zachwycona 


Tekturki od Joanny oraz z Magicznej Kartki


Odrobina kwiatków, gałązek i piórek


Kartki posylam do:

31.03


31.03


29.03


Pozdrawiam wszystkich 
i bardo dziękuję za wasze liczne komentarze :))

Miłego popołudnia

Ola :)




17 komentarzy:

  1. Prześliczne! Ta z barankiem to moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne! Uwielbiam ten wykrojnik! Daje wspaniałe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw- pięknie wykorzystałaś tekturki! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDNE karteczki , ja w tym roku jeszcze żadnej nie zrobiłam :( na następny się zmobilizuję wczesniej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw kartkowy :)
    Wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego zająca,
    co śmieje się bez końca.
    Szczerbatego barana,
    co beczy od rana.
    Radości bez liku,
    pisanek w koszyku.
    I wielkiego lania w dniu mokrego ubrania!
    Marta z Rękodzielnika

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki! Wesołych Świąt Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam poświątecznie. Piękne karteczki stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam poświątecznie. Piękne karteczki stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń