niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowo


Kochani jak przystało w walentynki 
musi być z sercem.
U mnie nawet z dwoma. 
Nie jestem zwolenniczką hucznego obchodzenia walentynek,
 ale dziś moje dzieci zaskoczyły mnie z samego rana prezentowo,
 kwiatowo i do tego śniadaniowo.
Wzruszona szybciutko przysiadłam, żeby przygotować
jakąś małą niespodziankę dla moich cudownych chłopaków.

A oto jak wyszło:


Użyłam papierów z kolekcji 7 Dots Studio - Dreamer
oraz Galerii Papieru - Kolorowa Łąka


Serca wycięte wykrojnikiem Marianne Design


Killka kwiatków, papierowe koronki


A na osłodę pączki wiedeńskie własnej roboty,
 nasze ulubione :))


Serca posyłam do:

25.02


20.02


28.02




Kochani dziękuję serdecznie za Wasze wszystkie
 cudowne komentarze. Jest mi niezmiernie miło,
że jesteście ze mną :))
Dziękuję! 

Pozdrawiam 

Ola :)




21 komentarzy:

  1. Olu przemiły miałaś poranek , takie gesty najbliższych grzeją serduszko :)
    A i Twoje serduszkowe kartki prześliczne :)
    Pączki wiedeńskie Twojej produkcji ? Wyglądają pysznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te walentynki, przeuroczo się prezentują :)
    Pączkiem chętnie się poczęstuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczneee:), alez bym zjadla takiego paczka:), pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był dzień pełen miłych niespodzianek! Serducha są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :) Ale ten pączek na końcu powinien być zakazany, bo ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och te pączuchy to bym natychmiast podkradła :) wyglądają smakowicie. Twoje serduszka równie piękne-bardzo fajny pomysł miałaś :) dziękuję z udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  7. Super serducha ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze serduszka!!! Pozdrawiam i dziękuję za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i inspirujące serduszka;) Dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne niespodzianki sobie zrobiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne serduszka a pączki bardzo smakowite :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serduszka dla swoich chłopaków poczyniłaś. Poranek musiał być bardzo wzruszający.

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu, walentynki cudne! Bardzo mi się podoba połączenie kwiatków płaskich z tymi 3D ;) A pączusie wyglądają tak smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne serducha :)
    W imieniu DT Paper Passion dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serducha piękne! A te pączki...:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne serduszka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrapku. Pozdrawiam cieplutko Ewa

    OdpowiedzUsuń