poniedziałek, 18 stycznia 2016

Różowo mi

Wokół biał i mroźno a u mnie różowo :)
Przygotowałam dziś karteczkę urodzinową dla pewniej,
 nieśmiałej osóbki.

Oto jak się prezentuje:


Papiery z kolekcji Galerii Papieru - Ukryte pragnienia,
 Aż nastanie świt


Białe tło postemplowałam i pokolorowałam akwarelami



Stemple pochodzą z Agaterii, 


Kartka powstała do palety kolorystycznej CratfyMoly


Kartkę posyłam do:

18.01.


23.01




02.02



23.01


Dziękuję kochani za Wasze odwiedziny i wszystkie
przemiłe komentarze.

Pozdrawiam 

Ola :)





18 komentarzy:

  1. oryginalna karteczka! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plamy, piękne słowa.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i energetyczna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona tą karteczką!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo nastrojowa :)
    Dziękuję za udział w akwarelowym wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i z przesłaniem :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Bardzo podoba mi się kwiatowa kompozycja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginalna bardzo , wygląda jak malowidło na płótnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i bardzo elegancka kartka, podoba mi się ta piękna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, ładne kwiaty. dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne tło, ciekawe kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudeńko, a te kwiatuszki? Boskie. Zdolniutka jesteś. Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń