piątek, 15 stycznia 2016

Motocyklem w świat

Kochani dziś wpadam na chwileczkę 
z nową karteczką.
Tym razem kartkja urodzinowa
dla mechanika, rockmena,
zapalonego miłośnika motocyklowych podróży.


Nie miałam zbyt wiele czasu na zrobienie karteczki, 
ale starałam się zrealizować mój plan.

Zdjęcdia robione w ostatniej chwili
niestety wieczorową porą przy złym oświetleniu 
i do tego telefonem, więc przepraszam za ich złą jakość.

A oto jak sobie to wymyśliłam:


Poraz kolejny wykorzystałam papiery z kolekcji 
DCWV - Glam Rock
 ponieważ przywiozłam ją z zagranicznych wakacji
niestety nie jestem pewna czy do kupienia w Polsce




Tekturki z Wycinanki, 
wykrojnik Spelbinders


Jubilatowi kartka bardzo się spodobała
a jak podoba się Wam?

Kartkę posyłam na wyzwania:

05.02



27.01


Biegnę do pracy,
a Wam życzę milego weekendu :))

Pozdrawiam 

Ola :))






8 komentarzy:

  1. Mnie też się mega bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się mega bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super wybrnęłaś z ciężkiego tematu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Eine tolle Karte, da kann man ganz viele Details entdecken!
    Ganz liebe Grüße
    Daniela

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Idealnie połączyłaś ze sobą te wszystkie elementy, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa ta kartka! Świetny efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń