niedziela, 10 stycznia 2016

A może jeansy ?

Kochani od kąd pracuję ,
nie mam już tyle czasu na moje ukochane kartkowanie,
ale staram się każdą wolną chwilą nadganiać zaległości.
Dziś nie mogło być inaczej!
W końcu to urodziny pierworodnego :)

Dla nastolatka zrobić kartkę to nie lada wyczyn....
Więcej trwało wymyślanie niż samo tworzenie.

Efekty oceńcie sami


Kartka może nie tak dopracowana jak bym sobie tego życzyła,
ale i tak mi się podoba :))


Papier pochodzi z  mojej wakacyjnej zdobyczy , prześwietnej młodzieżowej
kolekcji  DCWV -  Glam Rock


Tekturki pochodzą z Wycinanki oraz SnipArt,
Wykrojniki Joy Crafts orazRosy Owl


Mojemu dorastającemu dziecku kartka się podobała
a Wam?

Kartkę posyłam na wyzwania:

14.01


oraz 

19.01




W wolnych chwilach postaram się nadrobić zaległości 
i poodwiedzać wasze blogi


Pozdrawiam Was bardzo cieplutko
i do zobaczenia nie długo.

Ola :))


9 komentarzy:

  1. Świetna kartka dla nastolatka ! Jest na niej wszystko co niezbędne młodym do życia ;-))) Papiery genialne.muszę ich poszukać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł na kartkę dla nastolatka :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak telefon w kieszeni. Jak to zobaczyłam, już nie musiałam czytać, że to kartka dla nastolatka :) Bardzo fajny pomysł.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Ten papier jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny oryginalny pomysł na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kieszeń jest świetna! W ogóle ten papier jest rewelacyjny i idealny do młodzieżowych prac :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń