niedziela, 4 października 2015

Pejzaż jak z pocztówki

Kochani dziś u nas leje od samego rana.
Nic tylko zaszyć się w cieplutkim kątku 
i jakoś przepękać :D

Z tęsknoty za ciepłem, latem i urlopem
zabrałam się za porządki z moimi tegorocznymi zdjęciami.
Ach era kart pamięci, komputerów i aparatów cyfrowych....
Kiedyś jedna klisza 36 klatek, 
z czego połowa nie wyszła bo naświetlone....
A dziś setki fotografii :)

Czasem coś pasowało by wywołać więc trzeba trochę posortować 
i tylko odwieczny problem kiedy to wszystko zrobić 

Tak więc korzystając z chwili zasiadłam i przeglądałam
a przy okazji powspominam :))

Tegoroczne wakacje miałam okazję spędzić w 
przepięknej słonecznej Kalifornii. 
Wspaniałe miejsce choć zamieszkać raczej bym tam nie chciała.
Co jednak jak co ale natura i przyroda jest tam wspaniała
i godna zobaczenia.

Wstawiam kilka fotek z przy okazji mój typ na widokówkę :))



Cudowne widoki z Yosemite National Park



Pejzaże są tam zachwycające


Przyroda dała Ameryce całe mnóstwo cudów,
których my w Europie nie mamy



Jednak jak to mówią cudze chwalicie swego nie znacie 


I moja fotka z Sequoia National Park leci 

na wyzwanie do:






Przecudne Sekwoje
Tak przeogromnych drzew w życiu nie widziałam.
Występują tylko w Kalifornii dorastają do 100 m
a ich średnica osiąga nawet do 9 m. 
żyją do 2000 lat
Cuda natury a człowiek przy tym taki malutki





Cudownie było odwiedzić te wszystkie przepiękne miejsca
ale po 3 tygodniach nie mogliśmy się już 
doczekać kiedy dotrzemy do naszego domku.

Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej :)

Pozdrawiam cieplutko 

Ola :)





3 komentarze:

  1. To co zobaczyłaś w pamięci zostanie Ci na zawsze :-) No to jak już w domu to zapraszam do siebie po wyróżnienie http://shabbychic-hagart.blogspot.com/2015/09/jak-dogonic-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczkę miałaś fantastyczną!!! Piękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń