czwartek, 15 października 2015

Prezentówki

Na dworze wieje już chłodem
a ja jeszcze pakuję wakacyjne prezenty :)
To tak na rozgrzewkę :)

Jutro mam spotkanie z moimi dziewczynami 
dlatego musiałam się zmobilizować i zrobić
takie tam torebki prezentówki.

Popatrzcie i oceńcie sami





Prezentówki posyłam na 






Uwielbiam śliwki w różnych odsłonach
 i wszystkie inne fioletowe owoce
pełne witamin i antyoksydantów.
Lubię fiolety w połączeniu z różnymi kolorami
dlatego nie mogłam opuścić październikowej zabawy.

A teraz to już pędzę wrzucić moje torebeczki
 Stefanowi na pożarcie
i mam cichą nadzieję że mu będą smakowały :)

Pozdrawiam 

Ola 


47 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentują się te prezentówki w fioletach :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie je udekorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te prezentówki :))) Fantastyczne połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są , sama taka torebeczka jest miłym podarunkiem. a jeszcze z niespodzianką w środku .... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, tylko obawiam się, że wzbudzą większe zainteresowanie niż prezent :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw kolorów i bogata kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i na bogato, odpowiednie na wyjątkowe prezenty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prezentówki! :) Bardzo fajny projekt i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu śliczne torebeczki,dziewczyny będą bardzo zadowolone z takiego podarku.A jak jeszcze do nich coś wrzucisz to prawdziwy ful wypas.
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentówki są przepiękne! Jeszcze takich nie widziałam, jestem zachwycona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torebeczki juz chyba zawartość by mnie nie interesowała ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. superowe, ciekawe co będą skrywać w środku

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te prezentówki,w takiej dostać prezent,to sama radość

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie takie tam torebki jak sama napisałaś a piękne , śliczne torebki prezentowe . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stworzyłaś śliczne i gustowne prezentówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne torebeczki na piękne prezenciki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, po prostu genialne, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezentówki. Wszystko takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzory i wykonanie rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Sliczne, chciałabym dostać prezent w takim opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. no cudne! same w sobie są pięknym podarkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W takich cudnych opakowaniach, nawet drobiazg będzie przeuroczym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze, urocze , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Świetny pomysł + wykonanie perfekcyjne = wspaniały efekt :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne prezentówki :) Super połączenie kolorków, ten turkusowy jest bajeczny. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super torebeczki i ładnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebeczki sa śliczne , pomysłowo je ozdobiłas. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam.. coś ten czas za szybko ucieka.
    Rozglądnę się na spokojnie i parę słówek napiszę :)
    Torebki zrobiłaś piękne i na pewno spodobały się obdarowanym :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ,świetne i w super kolorkach ,pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  30. W takich torebeczkach to aż miło prezenty dostawać :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe torebeczki, pięknie udekorowane. Świetnie się spisałaś.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne torebki i same w sobie już są prezentem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. to rarytas dostać taką torebkę! nieważne co jest w środku, mogłoby nawet nie być nic ;) rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Są prześliczne Olu! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama torebka jest świetnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne torebeczki nie tylko jako opakowanie prezentu ale jako same prezenciki pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne opakowania. Nie wiem, co należałoby włożyć do środka, żeby przycmiło ich urodę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń