piątek, 2 października 2015

Miłość wszystko zwycięża

Witajcie kochani dziś mam do pokazania 
kartkę dla młodej pary.
Wyjątkowo ale nie na ślub lecz  na nowe mieszkanie.

Kartka całkowicie w moim stylu.
Romantyczna z okienkiem i motylkami,
w moich ulubionych kolorach 
turkusie, brązach z odrobiną bieli.

Nie przedłużam czczą gadaniną.
Zobaczcie i oceńcie sami:


Użyłam papierów z kolekcji Studio 75 - wyjątkowe chwile
oraz Magicznej Kartki - Mars i Venus oraz Skarby czasu


Kwiatki wykrojnikowe  Le Crea' Multi dies
Z papieru czerpanego Namaste


Okienko to tekturka z Wycinanki


Kartkę posyłam na wyzwania:


Kartkowe ABC - T jak turkusowy
12.10

07.10


Mapkę odwróciłam jakoś mi tak bardziej pasowało

31.10

Romantyczna w ukochanych kolorach

Mam nadzieję że Wam się podoba i że spodoba się moim przyjaciołom,
parapetówa już niedługo :))


Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie
 i udanego weekendu życzę

Ola :))




17 komentarzy:

  1. śliczna karteczka! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka,piękna kartka i urocze firanki w okienku powiesiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, spokojna i delikatna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna Olu;) Właśnie takie lubię;) Moja przygoda z karteczkami, dopiero się rozkręca, więc nie są one tak profesjonalne... Bardzo pochłonęła nie ta technika,;) Dzisiaj sama zaprojektowałam sobie papierki;) I kwiatuszki też;) Tworzę te karteczki swoim sposobem, bo ostatnio dokonałam zakupu w jakimś sklepie i doszłam o wniosku, że papiery, które zakupiłam, kosztują trochę drogo... A to, czego nie mogę zrobić sama , czyli napisy- kupiłam;) No i chyba zajmę się tymi projektami papierów, bo bardzo mnie to fascynuje;) Pozdrawia Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna! Jakże adekwatny przekaz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka z okienkiem :) Taka delikatna:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna :) Podoba mi się okno z firankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna i odrobinę klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani jesteście. Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, okienko jest świetne :) Dzięki za wspólną zabawę z Magiczną Kartką! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super karteczka, na pewno sie spodoba mlodym :)) dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca, taka delikatna. Dziekujemy za udział w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna, pełna ciepła i klimatyczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka... w moich ulubionych kolorach. :)
    W imieniu DT dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu Magicznej Kartki. :)

    OdpowiedzUsuń