środa, 7 października 2015

Jesień z murkiem w tle

Kocham jesień, te kolory i wszystkie cudowne smaki.
Uwielbiam ostatnie ciepłe promienie słoneczne 
i spadające kolorowe liście.

Niestety zima coraz bliżej,
a piękne jesienne pejzaże znów odejdą, 
żeby choć na chwilę zatrzymać ten czas
zrobiłam taką oto jesienną kartkę:



Jako tło użyłam papieru Bricks - Joy Crafts


Tusze distress, mgiełki, stemple od Viva decor


Listki i gałązki wykrojnikowe , 
Kwiatki od Wild Orchid Crafts, Szmek. 
Słonecznik to filcowa naklejka
Jesienne owoce twórczość własna


Kartkę posyłam na wyzwania do:

25.10


24.10


30.10


I to tyle na dziś

Mam nadzieję że Wam się podoba. 

Pozdrawiam serdecznie 

Ola :))






20 komentarzy:

  1. ganz herrlich anzuschauen ist dein kärtlein, liebe aleksandra....wunderschön....
    liebe grüssels
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna. jaka klimatyczna iście jesienna. Strasznie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jesienna karteczka, piękna kompozycja, śliczne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesień na Twojej kartce, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba klimat Twojej jesieni. Ja też lubię jesień z delikatnym słońcem, ogromem kolorów, owoców i warzyw. To dla mnie pyszna pora roku. Pozdrawiam Cię:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak, klimaty jesienne w całej pełni na |twojej kartce zagościły:) Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie ta Twoja jesień podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna jesień u Ciebie! I zdecydowanie cieplejsza i przyjemniejsza niż ta za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulny jesienny klimacik z murkiem w tle.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna karteczka , super dynia :) dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta karteczka, super kolory i kompozycja ps. ja też lubię jesień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow! Lubię takie ogrodowe klimaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne Ci dary jesień przyniosła. Świetna karteczka z nich wyszła. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Paper Passion i oczywiście życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka z cudną jesienną kompozycją, dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jesień w Twoim wydaniu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kartka! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna kartka - fajnie dynia wyszła :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń