czwartek, 15 października 2015

Deserowe róże

Kochani u Danusi kolejna zabawa tym razem 
"carving" czyli robienie ozdób i dekoracji 
ze zdrowych owoców i warzyw.

Och już od dawna podziwiam 
te arbuzowe rzeźbione cudeńka czy owocowe kwiaty. 
Pierwsze co mi się nasuwa na myśl kiedy myślę o carvingu 
to ozdabianie sałatki warzywnej na domowe imprezy.
Jako dziecko uwielbiałam to!
Mieliśmy nawet jakieś specjalistyczne przyrządy.
Dziś muszę przyznać pośpiech i brak czasu 
sprawił że rzadko aż tak się staram.

Tym bardziej czuję się zmotywowana.
A wszystko dzięki Tobie Danusiu :))

A oto mój ekspresowy deserek 
z udziałem pysznych śliweczek.



Moje deserowe róże posyłam
więc do Danusi

Cykliczna zabawa carvingowa - śliwka




Pozdrawiam 

Ola :)

11 komentarzy:

  1. Oleńko cieszy mnie każda carvingowa praca ,więc Twoje różyczki również bo wyszły super i do tego smakowicie,aż można palce oblizać .Fajnie jeśli kogoś potrafię zmotywować do pracy ,jakby co polecam się na przyszłość haha
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się , że widzę kolejną osobę , która znalazła chwilkę czasu na wykonanie dekoracji ze śliwek . Śliczne wyglądają . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, takie proste a takie piękne! :) Super pomysł, będę musiała wypróbować! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i proszę, szybciutka i ładna dekoracja gotowa :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe różyczki Olu! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń