piątek, 25 września 2015

Samochwała

Kochani dziś chwilkę poświęcę, na to żeby się pochwalić
moimi wszystkimi skarbami którymi zostałam obdarowana. 
Przy okazji wakacji odebrałam wszystkie wygrane candy,
nagrody pocieszajki oraz po prostu prezenty.


A teraz po kolei:

Rameczka wygrana u Justyny
Specjalnie na życzenie przygotowana 
w moich ulubionych kolorach.


Nagroda pocieszajka od Agnieszki
z blogu Moja Lalka w postaci cudownych podusi


Kolejna wygrana pochodzi od KaśkiM



Całkiem niespodziewanie zostałam obdarowana 
przepięknym komplecikiem biżuterii 
od Ewy z blogu Biżuteryja


I jeszcze cały zestaw przydasi od Wytwórni małej Gosi





Kochani dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna!!!
Wszystkie cudeńka sprawiły mi ogromną radość.
Jesteście wspaniali :))


Pozdrawiam 


Ola :)





3 komentarze:

  1. Wow. Pozazdrościc prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkości. Gratuluje tylu podarunków, jest się czym cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń