niedziela, 20 września 2015

Karta pamiątkowa dla Danusi

Witajcie kochani,
 całe wieki mnie tu nie było
a wszytko przez mój wspaniały urlop.
Wyprawa do słonecznej Kalifornii to 
niezapomniana przygoda. 
Mam nadzieję że wybaczycie mi :)

Dziś tak szybciutko 
Karta z pamiątkowym z wpisem dla Danusi
na rocznicę Danusiowej zabawy cyklicznych kolorków.

Mimo że nie jestem od początku to chętnie wzięłam udział w projekcie 
Lidki, bo uważam że Danusia odwala kawal dobrej roboty
organizując zabawę ale i również motywując i uskrzydlając  
Takich osób w życiu blogowym nam trzeba :))


Warunkiem było że karta ma być w miarę płaska


Tak jakoś sentymentalnie mi to wyszło :) 
A do tego wszystkiego szybko szybko i zapomniałam 
o poprawieniu polskich znaków nad czym strasznie ubolewam
Ech aż wstyd! 


Tutaj Danusiowy album  w całej okazałości.

Jestem już i mam nadzieję wziąć
się w końcu bez wymówek do roboty.

Tak więc do zobaczenia już wkrótce.

Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę

Ola :)




3 komentarze:

  1. Piękna karteczka z serduszka nawet bez polskich znaków jest cudowna ☺witaj w blogowym świecie po przerwie cieszymy się że już jesteś ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym albumem :) A Twoja kartka piękna :)))

    OdpowiedzUsuń