wtorek, 29 września 2015

Julie w jesiennych barwach

Kochani wracam jeszcze na chwilkę,
żeby pokazać Wam moją najnowszą pracę.

Julia Primy w kolory jesieni ubrana.
Początkowo nie miałam weny i tak jakoś nic nie pasowało.

Ale jakoś poszło!

Zobaczcie i oceńcie sami:


Papier Galerii Rae oraz Magicznej Kartki


Kwiatki wycinankowe Joy Crafts, Marianne Design
oraaz listki Primy


Laleczka Julie tym razem bez udziwnień


Napis oczywiście wykrojnik od Rosy Owl


Laleczkę w jesiennym wydaniu posyłam na wyzwania:







A jak Wam się podoba moja jesienna oprawa Lali?

Pozdrawiam Was cieplutko!

Do zobaczenia wkrótce

Ola :))




20 komentarzy:

  1. Świetny ciepły szal i pięknie uchwycony jesienny klimat :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszło nie 'jakoś' a świetnie! Niby przewaga brązów, ale kartka nie jest ani smutna ani za ciemna - śliczna. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kompozycja i piękne jesienne kolorki :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku.
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka Fumiko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłodny jesienny spacer i Pani w szalu. Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No super wyszło, bardzo mi się podobają te laleczki ale niestety nie mam takiej muszę nad tym pomysleć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na karteczkach nie znam ale ta bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Podoba mi się ten szal z juty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tym szalem1 Super kolorki i kompozycja...yyyy...chyba się powtarzam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal rewelacyjny, cudnie wystrojona lala:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Julce pięknie w tych kolorach a szal ją -pomysłowy otula. Podziewim, pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. powiało chłodem ;) ale jak cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo klimatyczna kartka :) i jaki cudny szalik sprawiłaś lalce :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely work, thank you very much for joining us in I kropka challenge, Katka DT I kropka

    OdpowiedzUsuń
  14. so pretty card! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł! Lalka elegancka jak Francuzka :) i kolory bardzo wyrafinowane

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł z tą lala! A szal wygląda obłędnie! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna ta jesień w twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń