wtorek, 29 września 2015

Jesienne zbiory

Niedzielne popołudnie spędzone 
na rowerowej wycieczce z dziećmi za obfitowało
również we wszelkiego typu jesienne skarby.

Zbieraliśmy wszystko :)
Orzechy, kasztany, szyszki, łupinki....
W zaprzyjaźnionym sadzie zebraliśmy śliwki węgierki
na nasze ukochane konfitury śliwkowe,
a także odrobinę owoców dzikiej róży


Oczywiście wszystko skrupulatnie wykorzystamy!

Dziś taki całkiem na szybko jesienny
 wieniec na drzwi 


Dodatkowo wykorzystałam stare jutowe płótno
pocięte na wąskie kawałki


Nie miałam akurat pod ręką żadnego wieńca
dlatego mój wianuszek wykonałam na 
tekturowym kółku

Skoro wianek na drzwi to i jesienne dekoracje 
w około wejścia

 Standardowo jak co roku muszą być dynie,
wrzosy, szyszki i kasztany 


Ze śliwek wyszły wyśmienite powidła!

Oczywiście nie wszystkie trafiły do słoików  :))


a tak prezentuje się nasz zwierzyniec:


:))

Moje dzisiejsze poczynania wysyłam  na wyzwania:





Wianek oraz powidła




Dekoracje wrzosowe 










11 komentarzy:

  1. przepiękny wianek! i cudne skarby znaleźliście w lesie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie jesiennie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana śliczne jesienne dekoracje, zabrałam do zabawy dekorację z wrzosikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie i klimatycznie u Ciebie. Urokliwe dekoracje i te powidła!
    Pozdrawiam z zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne dekoracje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień w pełni . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wieniec to na "taki całkiem na szybko" wcale nie wygląda:) jest wspaniały! I kompozycja wokół wejścia też cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wypady są najlepsze!
    Cudne tworki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj...bardzo proszę o kontakt (tynka.p84gmail.com) w sprawie wyróżnienia w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :) :)
    pozdrawiam
    tynka/Klub Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń