sobota, 1 sierpnia 2015

Świeżo malowane

Witajcie Kochani,
aż mi wstyd że tak długo tu nie zaglądałam, ale na prawdę 
ostatnio się nie wyrabiam.
U nas już też wakacje i pomału 
przygotowania do długo oczekiwanego urlopu.

Tak całkiem na szybko powstała dzisiejsza karteczka

Te piękne błękity to oczywiście świeżo Malowane - Galerii Papieru
dodatkowo użyłam papieru czerpanego - Namaste


Kwiatki wykrojnikowe Joy Crafts,
serwetka Spellbinders


Cytat to stempelek Agaterii, do tego tekturki Snip Art


Kartkę posyłam na wyzwania:

06.08



18.08




11.08



31.08



Mam nadzieję że Wam się podoba.

Postaram się jeszcze zajrzeć przed urlopem.
Miłego weekendu!

Ola :))





17 komentarzy:

  1. Piękna , monochromatyczna z niewielką ilością bieli :-))) Ślicznie wkomponowana gaza i tekturka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka :))) Tak na szybko mówisz, no, no, to musiał być niezły sprint :))) Z tyloma detalami, to pewnie robiłabym cały dzień :))) Bardzo mi się podoba :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubię takie kolory, a w połączeniu z tak pięknymi ręcznie robionymi kwiatami to już w ogóle cudo! :)
    Dziękuję za udział w moim urodzinowym Candy! Wyniki już w ten weekend!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) Taka chłodna, w sam raz na te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka, piękna kolorystyka i kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka prześliczna, lubię Cię odwiedzać. Zapraszam więc do mnie po wyróżnienie
    http://gosikowyzakatek.blogspot.com/2015/08/chwalenia-ciag-dalszy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. sehr gelungen, liebe aleksandra.....der anblick ist so bezaubernd.....
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna karteczka :)
    Dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu z Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kartka
    Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, ale przede wszystkim urzekły mnie kwiaty <3 życzę powodzenia w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna, dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń