niedziela, 19 lipca 2015

Kartkowy boksik dla podróżnika

Witajcie kochani, kolejny letni weekend 
u nas przechodzi pod znakiem burz i gradobicia.
Tak więc chwila, którą można bez wyrzutów sumienia
 poświęcić na kartkowanie

Dziś u mnie kolejny męski boksik urodzinowy

Tadam tadam:


Do zrobienia boksiku użyłam papierów z kolekcji:
TricksArt - Venus, UHK Gallery - Pastele
oraz Echo Park Jack and Jill Boy z cudną mapą


Tekturki pochodzą z Wycinanki, Magicznej Kartki
 oraz Crafty Moly


Kwiatki wykrojnikowe z Papieru czerpanego Namaste
Joy oraz La Crea' Multi die
a także wykrojnik balonik z Marianne Design
Do tego Stempelek - Viva decor


Pudełeczko wyglądem przypomina swojego poprzednika 
ponieważ tak został zamówione, a poprzednik tutaj

Osoba obdarowana kocha swoje BMW oraz skutera Vespa
uwielbia podróże, 
jest w ciągłym ruchu między lotniskami, 
dlatego ten temat dominuje 
w mojej pracy.

A jak Wam się podoba?

Pracę posyłam na wyzwania:

24.07



24.07


lipiec-sierpień


Ja pędzę dalej.
Może uda mi się jeszcze coś posklejać.

Pozdrawiam i Miłej niedzieli Wam życzę :))

Ola





13 komentarzy:

  1. Świetne pudełko, bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohja, liebe aleksandra, zu diesem werklein passt dein "TADA TADAM"....sehr gelungen, finde ich....
    liebe grüsse zum sonntag
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Super pomysłowe pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł a pudełko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko super pomysłowe :))) Bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem! super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny box - ma tyle świetnie dopasowanych elementów, że tylko patrzeć i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochani, cieszę się na tyle przemiłych słów

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wykonałaś to pudełeczko! piękne i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykonanie perfekcyjne :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowy jest ten boxik , robilam raz i chyba mam niedosyt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyszło :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja :) dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń