wtorek, 21 lipca 2015

Różowa łąka

Witam wszystkich w upalne popołudnie
Trochę ciężko zmobilizować się w taką pogodę
do jakichkolwiek robótek w domu, ale udało mi się przysiąść
a efekty oceńcie sami :)

Dziś będzie na różowo:


Do wykonania kartki użyłam papieru z kolekcji Galerii Papieru
Kolorowa Łąka,
Grafika to dodatki z Lemocraft - Dom Róży


Metalowa zawieszka z Lemoncraft, ćwiek z Craftmanii, 

W mojej pracy użyłam również mgiełki Pastel Beere z 13 Arts
oraz stempelek z Viva Decor

Kartkę posyłam na wyzwania do:

14.08

Mapkę odwróciłam o 90 stopni

26.07


Wybrałam róż i grafikę

31.07


1. klej,
2. nożyczki,
3. motyl,
4. stempel,
5 mgiełka,
6. papier,
7. metalowy element.


I tyle na dziś.
Mam nadzieję że Wam się podoba.

Pozdrawiam 

Ola :)





8 komentarzy:

  1. Piękna karteczka pełna dopracowanych detali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka i wszystko takie dopracowane :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, życzę szczęścia w wyzwaniach:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ci wyszło i bardzo gustownie...,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka ma bardzo dużo fajnych elementów pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosna niesamowicie :) dziękuje za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap:)

    OdpowiedzUsuń