niedziela, 5 lipca 2015

Pastelowe urodziny

Uffff jak gorąco....!!!
Kocham lato, uwielbiam słonko, nie chcę narzekać
ale aż ciężko wytrzymać....
Zaraz jedziemy się pokąpać, ale zanim szybciutko
pokażę Wam dzisiejszą karteczkę.

kolekcja Galerii Papieru - Świeżo malowane
a pomarańczowe stokrotki wykonałam 
z  UHK Gallery - Tropical Fruits


Karteczkę uświetniły wykrojniki Spellbinders ( Listki i Serwetka)
Kwiatki to wykrojniki Joy Crafts


Tekturka pochodzi z Wycinanki


Kartkę przygotowałam do:





 palety kolorystycznej 




Dodatkowo posyłam również na wyzwanie

23.07


I tyle na dziś.
Uciekam popływać bo tu na lądzie się nie da!!!
Pozdrawiam

Ola :))







21 komentarzy:

  1. ...oh, was für ein herrliches kärtlein, liebe aleksandra....die farben hast du wundervoll gewählt und ganz herrlich gewerkelt...es macht freude zu schauen....
    liebe grüsse zum sonntag...
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, fantastyczne kolory, a najbardziej to mi się te różowe kwiaty podobają :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Bardzo podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie pokazałaś paletę barw, a i wykorzystanie mapki to był dobry pomysł :) śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne delikatne kolory i kompozycja kwiatowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka wyszła Ci ślicznie, fajne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kompozycja kwiatowa. Ja to zawsze mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, kolorki super i te kwiatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh tak ja też uwielbiam lato i upały ale to już była lekka przesada :)
    A karteczka bardzo wakacyjna i nieco romantyczna, piękne połączenie kolorów i wspaniałe kwiaty!

    A u mnie na blogu urodzinowe Candy, zapraszam!
    http://scrapina-handmade.blogspot.com/2015/07/podwojne-urodziny-u-scrapiny-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany lift, podobają mi się też kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne! Ślicznie wyszła Ci ta karteczka Olu :) a jakie combo wyzwaniowe ;) trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka :) zapraszamy do wspólnej zabawy: https://www.facebook.com/naszegagatkipl/timeline

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kwiaty!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesująco, ładne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, świetna kolorystyka i kompozycja :D Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka, piękne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ukwiecona karteczka. Bardzo podobają mi się kwiatuszki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna kartka i piękne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń