sobota, 11 lipca 2015

Lawendowo mi!

A u mnie dziś lawenda!

Jedne z moich ukochanych kwiatów. 
Teraz właśnie w największym  rozkwicie raczą nas swym cudnym zapachem.
Jak co roku korzystam z ich dobroczynnej mocy,
zebrane wczesnym rankiem kwiatki przerabiam na lawendowe sakiewki.

Tego roku pozazdrościłam lawendowych pałek 
i od razu postanowiłam się tym zająć.

W ten sposób zabezpieczam moje szafy przed niechcianymi molami,
a do tego w całym domu unosi się tajemnicza woń :)







Tegoroczne lawendowe dzieła wędrują oczywiście do Agaty
na lipcowe wyzwanie kwiatowe
szczegóły  tutaj


A kursik na pałki można znaleźć tu

Pozdrawiam i udanego weekendu życzę

Ola :)

24 komentarze:

  1. Super pomysł z pałeczkami. Gdzies widziałam jak je sie robi. Możesz dac namiary? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pałki zrobiłam według tego kursiku: http://tipy.interia.pl/artykul_11098,jak-zrobic-paleczke-lawendowa.html

      Usuń
  2. Fajne pałki, chyba będę musiała bardziej zainteresować się tą lawendą:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne lawendowe pałeczki i jakie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i pomysłowe lawendowe pałeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te pałeczki właśnie chciałam spytać jak je zrobiłaś ale widze link już jest :-) muszą super pachnieć w szafie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie muszę w ogródku posiać lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na pałeczki skradnę, póki co muszę uśmiechnąć się do teściowej po lawendę:)))
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię zapach lawendy i dzięki za link do pałeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pałeczki i ja robię , świetna sprawa :)
    Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł, a zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i jeszcze jaki piękny zapach :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te lawendowe pałki - lepsze niż saszetki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wykonane, zapach musi być niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tymi pałkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także lubię lawendę, pomysł z pałeczkami znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takimi lawendowymi pałkami. Bardzo mi się ten pomysł podoba, wspaniale Ci wyszło, pozdrowionka ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł, wyszło ci super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapach lawendy! Te pałeczki mnie zaintrygowały, świetnie wygladają!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł! Pięknie wykonana praca i idealnie wpisuje się w lawendowe wyzwanie:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję wszystkim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to sobie wymyśliłaś ... wspaniały pomysł ... pięknie wygląda wstążeczka wpleciona w lawendowe gałązki a zdjęcia rewelacyjne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń