czwartek, 2 lipca 2015

Kuchenne inspiracje

Szybciutko przy porannej kawce zaglądam do Was z kolejną pracą.
Dzisiaj mam Przepiśnik!

Dostałam go jakiś czas temu, ale jeszcze nie wykorzystałam.
Dziś postanowiłam to zmienić! 
Sezon owocowy w pełni, a co za tym idzie mnóstwo nowych przepisów
A nowe przepisy trzeba przecież gdzieś wpisywać :,
żeby się nie zgubiły  :)

I dlatego właśnie to:


Wykorzystałam papier "Mała czarna" - Studio 75


Tekturka wygrana w jednym z candy - niestety 
nie znam producenta :(


Stempelek pochodzi z Joy crafts


Do tego koronka, wstążka, serwetka Primy


Myślę że teraz nie będę już gubić
 moich ulubionych przepisów  :))

Mój przepiśnik posyłam na 
12.07


Pozdrawiam i miłego dnia życzę 

Ola :))




9 komentarzy:

  1. Piękny i kolor mi się podoba, i ta urocza kieszonka w fartuchu no i najważniejsze gumka do zamykania, zawsze mi się podobały zeszyty z takimi gadżetem

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny przepiśnik. Chyba też muszę sobie sprawić taki bo tyle ulubionych przepisów pląta się na luźnych kartkach...
    pozdrawiam Majalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny przepiśnik, cudowne komórki ;-) Ja zrobilam chyba z 3 przepiśnik i jak na razie leżą i zbierają kurz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) Bardzo mi się podoba połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepiśnik taki inny niż wszystkie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepiśnik :) dziękujemy za udział w zabawie Snip Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny przepiśnik! Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń