środa, 10 czerwca 2015

Lawendowo


Lawendowo
W końcu przysiadłam trochę pokleić.
Ostatnio niestety  ciężko  z wolnym czasem, 
a jeśli już się pojawi to piękna pogoda nie zachęca do 
siedzenia nad biurkiem...

Ale, ale coś tam wyszło 
ta dam: 


W roli głównej kolorowa łąka z Galerii Papieru


Wykrojnik to Nellies multi frames


Kwiatki naklejałam na płasko oraz kostkami,
 aby sprawiały wrażenie trójwymiarowości


I co o tym myślicie?

Kartkę przygotowałam według mapki


gdzie posyłam na 

28.06

i według palety 


28.06

ponadto posyłam na wyzwanie


22.06


Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia niedługo

Pozdrawiam 

Ola :)







11 komentarzy:

  1. Piękna kartka w ślicznych kolorkach:) Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wykorzystałaś kwiaty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka i piękna kompozycja kwiatowa :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna łąka Ci wyszła ... Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna karteczka w moich ulubionych kolorkach. Ładnie wychodzi trójwymiarowość. Podoba mi sie bardzo gdyz nie jest przeładowana różnościami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. traumhaft schön ist dir dein kärtlein gelungen, liebe alekandra......ich bin sehr begeistert....
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochani! Danke dir liebe ruth..chen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty fajnie się prezentują. Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń