niedziela, 14 czerwca 2015

Urodziny po męsku

Witajcie kochani u mnie dziś kartka spersonalizowana zainspirowana 
pracą Artizy tą właśnie
Od kiedy ją zobaczyłam wiedziałam że muszę spróbować swoich sił :))
Kursika na kartkowy boxik znalazłam tutaj

Kartka już powędrowała do naszego przyjaciela,
zapalonego podróżnika, który swoim Camperem podbija świat.

A oto jak prezentuje się moje dzieło:

Użyłam papieru Studio 75 - Crafty love
oraz Magiczna Kartka - Wspomnienia

Tekturka Róża wiatrów pochodzi z magicznej kartki,
cyferki Wycinanki, oraz baloniki
 które otrzymałam w jednym z wygranych candy, 
nie znam niestety producenta :(

Kwiatki to oczywiścia La Crea' multi die z 
papieru czerpanego Namaste

I co Wy na to?
Jak na pierwsze pudełeczko jestem zadowolona :)
Obiecuję że nie będzie ostatnie.

Moja boxową kartkę posyłam na wyzwania:

30.06



30.06


28.06


Miłej niedzieli Wam życzę 

Pozdarwiam 

Ola :)



20 komentarzy:

  1. O kurczę jakie fajne pudełeczko, odbiorca na pewno był zachwycony :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zawartość pudełka i jego wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszło Ci to pudełko!!! Wszystko pięknie dobrałaś :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe dzieło sztuki, twój przyjaciel na pewno będzie pod dużym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jejku, ale fajna!! I muszę napisać że podoba mi się bardziej niż pierwowzór - więc gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną kartkę wykonałaś, takie pudełko pełne niespodzianek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszło, ta forma jest zachwycająca :) no i jeszcze to wykonanie... dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu PaperPassion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duuużo się dzieje - lubimy! i świetny pomysł na efektowny upominek! Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł i fajne wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak wiele miłych słów w jednym miejscu! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) a producent baloników to TricksArt :)
    http://tricksart.pl/pl/p/BALONY-SERCA/1311

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za tą cenną wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, a te niebieskie elementy "robią robotę", pozdrawiam - DT Paper Passion i Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny carding box. Świetne warstwy i kolorystyka. Dodatki też robią swoje:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne męskie kartko-pudełko!!! Ileż tam świetnych dodatków. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko ile tu się dzieje, kawał świetnej roboty, piękne pudełko dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń