niedziela, 28 czerwca 2015

Łososiowe róże

Niedzielne przedpołudnie spędzam spokojnie 
przy kawie i z laptopem na kolanach.
Chwila relaksu :))

A do pokazania mam karteczkę, którą przygotowałam 
specjalnie na blog hopowe wyzwanie 
w Skarbnicy Pomysłów i Altair Art.

Oto co mi wyszło z wytycznych 
zebranych na blogach DT 


Papiery to kolekcje Galerii Papieru - Sen Motyla oraz Kolorowa Łąka,
Uhk Gallery - Papaja


Wykrojnik koronkowej serwetki o pochodzi z Cherry Lynn Design,
Stempelek z Crafty Moly


Łososiowe róże to wykrojnik Sizzix.
Małe kwiatuszki lekko potuszowałam,
oczka wypełniłam czarnymi perłami w płynie
i obsypałam szarymi mikrogranulkami. 



Do tego tiul, guzik, sznurek


A zwieńczeniem jest motylek z Domu Róż - Lemoncraft

Kartkę posyłam oczywiście do 

02.07


Ponadto do:

06.07

oraz

17.07
Wybrałam linię sznurek-kwiaty-warstwy 
oraz warstwy-tiul-drewniany papier




Jestem zadowolona z mojej kartki :)
A Wy co myślicie?

Dziękuję za odwiedziny i wiele miłych komentarzy.
W miarę możliwości staram się wpadać rewizytą :))

Pozdrawiam 

Ola :)



19 komentarzy:

  1. wow! Super kartka :) Mi nie starcza energii na zbieranie wytycznych i tworzenie według nich, gratuluję więc Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła przepiękna!!! Ślicznie to wszystko ułożyłaś, a te róże to istne cudo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz powody do zadowolenia - kartka wygląda ślicznie:) Mnie podobają się te stonowane kolorki i ciekawa kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną karteczkę stworzyłaś! Miłego niedzielnego wypoczynku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Blog Hop Skarbnicy Pomysłów :) Joasiaam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to podniosłaś poprzeczkę bardzo wysoki! Śliczna jest ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna praca. Podobają mi się kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło. Życzę powodzenia w Blog-Hop Skarbnicy Pomysłów i AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, kwieciście ,ach tak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka :) Dziękujemy za udział w zabawie BLOG HOP - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory ,wkomponowany tiul i guzik przyciągają wzrok :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Blog Hop Skarbnicy Pomysłów i Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Blog Hop Skarbnicy Pomysłów i Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

      Usuń
  16. Piękna, mega 3d karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza kompozycja... Dziękuję za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń