środa, 24 czerwca 2015

60 Urodziny

Witajcie kochani.
Dziś w końcu zaświeciło słońce, aż się chce żyć!
Wszystko szybciej idzie i jakoś tak przyjemniej :))

Przygotowałam dziś karteczkę na 60 Urodziny!
Jest to lift pięknej karteczki Żyrafki w Diabelskim Młynie


A oto moja interpretacja:


Kartkę zrobiłam na wycinankach zakupionych tutaj, do tego 
użyłam cudnych tekturek dostępnych tu.


Papier to UHK Gallery - Weekend - Niedzielne śniadanie

Kwiatki wykrojnikowe oraz listki od Marthy Steward z papieru czerpanego Namaste
Kartkę odwróciłam o 90°


Kolory pochodzą z Moodboard 


Kartkę posyłam na wyzwania:

30.06


30.06


Inspiracją były kolory oraz czerwone i żółte kwiaty

29.06


1 Zamiast grafiki wybrałam Button z kolekcji Dom Róży z Lemoncraft
2 Distress Stein, Fluid chalk Ink
3 klej, kostka 3D
4 nożyczki
5 perełki w płynie
6 tekturka, wykrojnik
7 sznurek




I tyle na dziś.

Dziękuję że ze mną jesteście

Pozdrawiam 

Ola :)






15 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł Ci ten lift!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka,ja mam klopoty z ciemnymi kolorami a tobie super wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, super wszystko dopasowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zestawione kolory- bardzo elegancka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) i taki niespotykany kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten kształt, piękna kartka:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, niestandardowa forma. Kwiaty wyglądają uroczo:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna paleta kolorystyczna- super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie skomponowana karteczka - powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka piękna, wyrazista, super kompozycja! Dziękuję za wspólna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna i nietypowa, bardzo ciekawy kształt :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kształt, świetna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń