środa, 27 maja 2015

Moje serce

Kochani wczoraj dzień mamy i chwilka na nostalgię 
Mam dwóch cudownych synów 
i nie wyobrażam sobie życia bez nich :)
Przepełnia mnie duma i miłość, strach i troska...
Z biegiem czasu dzieci rosną, ale uczucia się nie zmieniają.

Na blogu Kawa i Nożyczki
kolejne zadanie, tym razem  
tematem jest
 Moje serce z użyciem mixed media 

Postanowiłam połączyć to zadanie z moimi dziećmi,
bo czym byłoby moje serce gdyby nie one???

I tak powstał kolelny wpis 
zobaczcie i oceńcie sami:


Jak dla mnie to mediowe szaleństwo,
 biorąc pod uwagę że zaczęłam od pustej białej kartki :)

Użyłam wielu stempli i masek,
tuszy i mgiełek, farb akrylowych




Wpis posyłam na wyzwania:

10.06


31.05


I oczywiście banerek 


Nie jestem profesjonalistką w mediowaniu,
uczę się i stawiam moje pierwsze kroki, 
ale z pracy jestem zadowolona :)
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam kochani 
i dużo słońca życzę :))

Ola





19 komentarzy:

  1. Świetnie to zrobiłaś, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdziwie mediowe bogactwo - piękny wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. ...auch dein journal gefällt mir sehr....so viele liebevolle details....wundervoll und sehr gelungen, liebe aleksandra....
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że media nie będą Cię ograniczać, piękna praca. No właśnie, w sercu matki to chyba zawsze biją serca dzieci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wpis - taki prosto z serca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce mamy jest zawsze piekne...super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, tyle szczegółów i te media, super :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jesteś profesjonalistką w mediowaniu... hmmm... no nie wiem, jak dla mnie to artystyczne i profesjonalne i piękne! Sama nie mam odwagi jeszcze, nie wiem czy potrafiłabym użyć mediów w taki sposób jak Ty by jednak tworzyły spójną całość :-)
    Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kochani Wam za słowa pochwały, które potrafią uskrzydlać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe i pełne uczucia...ja też mam dwóch synów i rozumiem DOSKONALE co czujesz:) Tej miłości nie da się wyrazić :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne początki.Powodzenia w dalszym mediowaniu. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ładnie pomediowane, fajne połączenie kolorów. no i moje ulubione trybiki. co tam w sercu trybią sobie cichutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie szaleństwo, świetna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zabawa mediami :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń