środa, 13 maja 2015

Lift dla mamy

Za oknem już późny wieczór,
w domu cisza i spokój, więc mogę przysiąść 
i pochwalić się moją kolejną kartką.

Dziś lift Novinki w Towarzystwie Dobrej Zabawy

Przepiękna kartka, która trafiła bardzo w mój gust.
Nie chciałam jej zbytnio zmieniać,
a co mi wyszło zobaczcie sami:


Użyłam kolekcji z Galerii Papierów - 
Kolorowa Łąka i Mała Kobietka
oraz Dom Róży z Lemoncraft

Kwiaty z Lemonkraft z kolekcji Dom Róży
 Przeszycia, koronki, róże na tiulu

A tak wygląda oryginał:


Kartkę posyłam na wyzwania:

10.06

19.05


Hasło: Mamusia Wybrałam: Stempel, Motyl, Koronka, Przeszycia

31.05


Dziękuję za Wasze odwiedziny

Pozdrawiam cieplutko

Ola




20 komentarzy:

  1. Świetnie zestawione kwiaty i deskowe tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka dla tak wyjątkowej osoby jak mama pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękna <3
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i lepsza od oryginału:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lift, piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i subtelna kartka:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna, prawie jak oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny lift. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, choć motyla w hasłach nie ma :) , ale 3 elementy pozostałe tak. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna:), taka romantyczna:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Krzyzowkowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za możliwość zabawy i oczywiście wszystkim za przemiłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń