środa, 20 maja 2015

Jagodowo

Kolejna kartka przygotowana specjalnie na 
wyzwanie Kartkowe ABC - Jagodowy

Miałam kilka pomysłów,
ostatecznie zdecydowałam się jednak na taki:

Papiery z kolekcji Galerii Papieru - Świeżo Malowane,
oraz Namaste

Tekturka Crafty Moly
 Kwiaty stemplowane Agateria oraz wykrojnikowe
Sizzix, La Crea' Multi die


Do tego media:
Fluid Chalk ink,  Distress Stein,  Distress ink


Kartkę posyłam na wyzwania:



14.06


31.05

wybrałam linię: przeszycia-tekturka-kwiaty
oraz perełki-kwiaty-tekturka

oraz 
maj-czerwiec


Bardzo serdecznie dziękuję za to że ze mną jesteście :))

Pozdrawiam 

Ola



10 komentarzy:

  1. ślicznie, kolorki fajnie ze sobą ' grają " !

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu twoja karteczka jak zwykle zachwyca piękne kolorki i super dopracowana pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rozwiązanie! A kwiaty wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :) Świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki jak żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, fantastyczne kolory :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, ja też się pozachwycam doborem kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka i fantastyczne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna kompozycja i połączenie kolorów, dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń