piątek, 15 maja 2015

Deszczowy tag

Do zrobienia kolejnej pracy 
natchnęła mnie pogoda za oknem. 
Szaro i ponuro, co chwilę sączy się kapuśniaczek. 
Ogród zatopiony w mokrych kroplach, 
tylko ślimaki i jaskółki są tym faktem zadowolone.

A więc deszczowy tag

Użyłam papieru - Tricks Art - Venus Emilly
stemple to: Scrap Berrys - French Journey
oraz Viva Decor - Flowers and Butterflies
Ponadto użyłam jak dla mnie całe mnóstwo mediów :))
Tusz i puder do embossingu na gorąco,
13 Art - Mgiełka Pastel white,
Jim Holz - Mgiełka - Stream,
Distress stein - Picket fence,
Distress - gethered twigs,
Glossy Accent
Mojego deszczowego taga 
posyłam na wyzwanie do 

15.05


Na tym kończę moje dzisiejsze występy :)

Pozdrawiam 

Ola 



10 komentarzy:

  1. Śliczny i pomysłowy, fajne te kropelki "deszczu".

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i fajnie uchwycony motyw deszczu i kropel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pomieszałaś te wszystkie preparaty, ozdoby techniki ... Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny;), cudna deszczowa pogoda- uwielbiam tak nisko latajace jaskolki:), pozdrawiam cieplutko vzyczac milej niedzieli i dziekujac za udzial w Deszczowym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny nawet nie wiedziałam że można takie kropelki stworzyć. Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Wasze wsparcie kochani :)

    OdpowiedzUsuń