czwartek, 23 kwietnia 2015

Zakładki z przesłaniem

Witajcie kochani w końcu wśród żywych.
Przepraszam za moją nieobecność, ale zaraz po powrocie z urlopu 
wypadło kilka spraw a na dokładkę
jeszcze dopadła nas grypa...
W domu był więc szpital.
 Na szczęście wszystko już wróciło do normy
i znów mam chwilkę na moje papierowe!

Dziś dzień książki! Tak więc z tej właśnie okazji
zrobiłam sobie dwie zakładki. 
Żeby nie było, że papierkami zakładam
bo to wstyd :)

Oto jak się prezentują:


W przypadku turkusowej użyłam papieru z kolekcji Frozen - Craft&You
natomiast fioletowa to zwykły papier tonowy


Wykorzystane media to: Papermania - Ink pad
Distress Stain - Picket fance, Spray ink - Lilac
oraz Glossy Accents


Do tego jako wykończenie ćwieki i wstążki


Zakładki posyłam na wyzwania:





15.05


15.05


Cieszę się że w końcu jestem z Wami!
W najbliższym czasie postaram się pozaglądać na Wasze blogi :)

Pozdrawiam cieplutko
Ola 




15 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki :) Ja też od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zrobienia choć jednej, ale jakoś tak mi schodzi ... Ale widok Twojej zmobilizował mnie i jutro od rana się biorę za pracę :))
    Mam nadzieję, że choróbska już całkowicie minęły, życzę dużo zdrówka, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki w pięknych kolorkach:) Dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, idealnie dobrane cytaty

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne , bardzo pomysłowe! z taką zakładką czytanie, to sama przyjemność...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki są świetne !!!
    Bardzo spodobały mi się papiery jakie n a nich wykorzystałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki i fajnie dobrane cytaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączyłaś te wszystkie wyzwania śliczne prace....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te zakładki! Cytaty są idealnie dopasowane. No i połączenie kolorystyczne mnie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zakładki, cytaty idealnie dobrane :) przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zakładki:) i żeby nie było książki też:) śliczna jest ta turkusowa, fiolety jakoś u mnie ostatnio w odwrocie, bardzo fajniaste cytaty przesłankowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, pomysłowe.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zakładki, takie nostalgiczne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakładki z rewelacyjnymi sentencjami:) Dzięki za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego::)

    OdpowiedzUsuń