czwartek, 2 kwietnia 2015

Moje miejsce

Dziś u mnie kolejny wpis z serii Art Jurnal.
W marcowym zadaniu dla Kawa i nożyczki
trzeba było zobrazować swoje miejsce
w myśl zasady  "less is more"

Długo zastanawiałam się jak to zrobić :)
wszak mam problem z oszczędzaniem na papierze ;P

Po wielu przemyśleniach nastał czas na pracę,
 a co z tego wynikło oceńcie  sami:






Wpis robiony prawie na kolanie,
ale udało mi się chyba :)


Wszystkim życzę zdrowych i radosnych
Świąt Wielkanocnych!

Pozdrawiam cieplutko tą zimową aurą

Ola




10 komentarzy:

  1. super!
    pogodnie, malarsko i ze świetnym przekazem

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mnie Art Jurnal zupełnie przerasta i za każdym razem podziwiam:)
    Radosnych i słonecznych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na prace, swietnie opracowany temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajne! U mnie dopiero "się robi", buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpisik w Journalu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń