poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Miętowe wesele

Kochani u mnie dziś karteczka z okazji ślubu,
którą zainspirował moodboard z Rapakivi.
Przede wszystkim przecudny pastelowy kolor mięty ale 
i pięknie poupinane delikatne ślubne tkaniny, 
mały bukiet róż oraz mały biały prezent z przepiękną kokardą....
Dużo tego ... ale kartkę starałam się zrobić subtelną i delikatną

A oto co mi z tego wyszło:


Kartka wykonana z papieru wizytówkowego,
miętowa wycinanka zakupiona w pewnej sieci sklepów z książkami


Ogólnie kartka wkonana z pięciu warstw, czego może 
aż tak na zdjęciach nie widać


Odrobina tiulu to nawiązanie do przepięknych sukien z tablicy


Wykończenie stanowi wstążka i cudna tekturka z Craftymoly

A to już tablica inspiracyjna


Kartkę posyłam na wyzwania do 

29.04


05.05


10.05


Wyznaczyłam linię pionową - wstążka, biały, warstwy, liście

I na tyle dziś :)
Ja uciekam do obowiązków
ale obiecuję że wkrótce znów się odezwę 

Pozdrawiam i pięknego słonka 
na nadchodzące dni życzę!

Ola :)





15 komentarzy:

  1. Urocza ,delikatna kolorystyka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna miętowa kartka ślubna:) taki piękny kolor a tak rzadko widziany na okoliczność ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, sama elegancja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka, delikatna i bardzo romantyczna :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochani. Thank you. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka - stonowana kolorystycznie i subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna i ze wspaniałymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, delikatna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i oryginalna ta kartka, uwielbiam połączenie bieli z miętą a ta wycinanka wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i elegancko. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, śliczna praca! Pięknie uchwyciłaś delikatność sukni ślubnej na pracy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń