sobota, 21 marca 2015

Wielkanocny tag

Udało mi się dziś znów przysiąść i posklejać 
kolejną wielkanocną karteczkę.

Tym razem kartka tagowa.


Kartkę wykonałam z kolekcji papierów Studia 75 - Rozalia w ogrodzie
Do tego biały papier czerpany Namaste



Kwiatki to jeden z moich ulubionych  LeCrea' Multi dies,


Do uwitego gniazdka wkleiłam jajeczka z łupinek pistacji
Pomalowane na biało i pochlapane tuszem


Napis Crafty Moly



Kartkę posyłam na wyzwania do:

31.03


23.03




31.03



Dziękuję za odwiedziny i tak wiele miłych słów :))

Zapraszam do mojego urodzinowego candy tutaj

Pozdrawiam Serdecznie
 i miłego weekendu życzę.

Ola :))









9 komentarzy:

  1. Przepiękny!!! A jaki super pomysł z jajkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag jest wspaniały !!!!
    Pomysł na jajka jest rewelacyjny , nie pomyślał bym nawet o takim zastosowaniu łupinek pistacji.
    Powodzenia w wyzwaniach życzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy wiosenny i delikatny tag :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny:), super jajeczka:), ja kiedys robilam bazie z lupinek po postacjach:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wielkanocnym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tagowa kartelucha ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w wyzwaniu Just Tag It! :)

      Usuń