czwartek, 19 marca 2015

Wielkanoc za pasem


Kochani dziś szybciutko i króciutko.
Dwie szybkie karteczki z okazji zbliżającej się wielkanocy.



Obie z tych samych papierów
Rozalia w ogrodzie - Studio75
Mex Bringmann - nr. 10106
oraz Herbata z malinami - UHK Gallery



Użyłam wykrojników: Memory box,
Marianne Design, Joy Crafts


Napis Wesołego Alleluja pochodzi z Crafty Moly




Pierwszą kartkę posyłam na wyzwania:

31.03


oraz
25.03


Na dziś to wszystko!

Cieszę się że mnie odwiedzacie i że komentujecie moje prace :))
Zapraszam do mojego urodzinowego candy

Pozdrawiam serdecznie
Ola :)






13 komentarzy:

  1. Te karteczki mają w sobie tyle uroku, że aż miło. Cudne są :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, a ja jakoś nie mogę się zebrać do roboty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, ten płotek jest super ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki cudne !!!!
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne!!! Takie delikatne :). Powodzenia w wyzwaniach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w moim candy :D.

      Usuń
  6. świetne, zwłaszcza ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności!
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo wiosenne kartki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Pomorze Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń