poniedziałek, 30 marca 2015

Trochę na opak

Witajcie kochani! Ja już w Polsce z czego cieszę się niesamowicie :))
Nie będę miała co prawda czasu ani możliwości do 
kartkowania czy kraftowania, ale mam nadzieję, 
że mi wybaczycie chwilową nieobecność.

Dziś mam kartkę, którą przygotowałam specjalnie na wyzwanie 

I tak też u mnie trochę na opak.
Kartka dla faceta ale w pastelach,
wiosenną porą ale w lekko zimowych klimatach,
a do tego ze słodką babeczką i to wbrew pozorom
nie dla fajnej babki :))

Kartka prezentuje się się tak :


Kartka wykonana z kolekcji Galerii papieru - Deszczowa piosenka
z dodatkiem UHK Galery - herbata z malinami oraz papieru czerpanego - Namaste


Gwiazdki dziurkaczowe, odrobina sznurka i babeczka
 to w zasadzie jedyne dodatki


Użyłam wykrojnika Joy crafts


Kartkę posyłam na wyzwania:

07.04


oraz 

16.04



Oczywiście zapraszam serdecznie na wyzwanie PWC - Na opak
Macie czas do 04.04

Tyle na dziś!

Pozdrawiam serdecznie 
dziękuję za wasze odwiedziny i całe mnóstwo
miłych słów :)

Ola 




17 komentarzy:

  1. Beautiful card Aleksandra.Love this cupecake.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka i super życzenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, niezwykle pomysłowa kartka.... jak i wszystkie Twoje prace:)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Bardzo pomysłowa! Lubię takie kartki z jajem. A do tego ta babeczka, super efekt 3d :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka.
    Życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna, pomysłowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowita ta babeczka:) A kartka śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń