poniedziałek, 2 marca 2015

Pastelowe urodziny

                                                                                 
Nowy miesiąc, nowe wyzwania.
Kartkę zrobiłam na dwa  wyzwania,
 niestety tegoroczna grypa nie oszczędziła i mnie, 
przez co zamiast kleić i postować leżałam plackiem :(
Na szczęście jest lepiej więc mogę Wam 
pokazać moją szybką karteczkę tylko z  papieru wizytówkowego,
 którą  przygotowałam na urodzinki dla sąsiadki.

Oto jak się prezentuje


Bazę z papieru wizytówkowego potuszowałam i zembosowałam


Górna część kartki to dokładnie ten sam papier tylko bez udziwnień.
Kolejne elementy czyli wstążka, listek i kwiatek to jedyne ozdoby.



Na dziś kończę!
Pozdrawiam cieplutko!
Ola :)





13 komentarzy:

  1. Cudna karteczka sama bym chciała taką dostać na urodziny pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo podoba, jest niezwykle delikatna przez te pastele. Naprawdę świetna, niby taka prosta, ale niezwykle elegancka i pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, wiosenna karteczka !!!
    Spodobała mi się kolorystyka, a tłoczenia dodają uroku kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie z tymi tuszowaniami - lekko i wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, wiosenna i radosna :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak ładnie wyważona - nic w niej nie ma za dużo, ani za mało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Podziwiam i tuszowanie i wytłaczanie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, bardzo elegancka:) i ze zwykłego papieru wizytówkowego stworzyłaś przepiękny papier scrapowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczna kartka. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie!
    piękne te pastelowe tuszowania :-)

    OdpowiedzUsuń