środa, 25 marca 2015

Kogucik

Dziś w końcu skończyłam moje dzieło 
na kolorystyczne wyzwanie u Danutki

W marcu kolorem jest zielony.
Ja uwielbiam zieleń bo to oznaka wiosny, kolor optymistyczny i radosny.
Uspokaja, wycisza, wyzwala dobre emocje.
Kojarzy mi się z naturą i moim ukochanym ogrodem.

Długo myślałam coby tu w tym kolorze zdziałać....
ach tyle wspaniałości że aż zdecydować się nie mogłam

Jedyny problem to który banerek wybrać?
Wydaje mi się że to wariant I choć to ok 90% zieleni 
plus ok 10% innych....

Wybieram więc banerek z przewagą zieleni, ale oczywiście 
jeśli się zagubiłam proszę o pomoc :)

A oto co mam dziś dla Stefana
i mam cichą nadzieję że mu się spodoba 


Wielkanocnego kogucika wykonałam z drutu, rafii, i piórek


Kogucik stanie pod drzwiami i będzie witał gości



Posyłam na 




Wracam żeby dopisać króciutko co do seledynu 
bo gdzieś umknęło w biegu :)
Seledynowy połączyłabym na dwa sposoby:
Albo delikatnie z pastelowymi odcieniami łososiowego, różu, kremowego,
albo na zasadzie kontrastu z pomarańczowym, fioletowym, granatowym lub bordowym.

Pozdrawiam cieplutko !

Ola



48 komentarzy:

  1. Olu bardzo fajny ten kogucik i zielony jak ta trawa na której dumnie stoi i prezentuje swe wdzięki.
    Nie widzę jedynie odp.na pyt.odnośnie koloru seledynowego,gdybyś mogła jedno zdanie na ten temat ,byłabym zadowolona jeszcze bardziej .
    Super ,że znów bawisz się z nami i mam nadzieję ,że w kwietniu też przybędziesz ze swoim pomysłem
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się poprawiłam i odpowiedź na pytanie oczywiście dopisałam :)

      Usuń
  2. Kogucik piórka stroszy jak nic przejął się rolą gospodarza :) fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu piękny kogucik w zielonościach prezentuje się doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kogucik jest świetny |!!!!
    Pięknie go wykonałaś.
    Powodzenia u Danusi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kogucik jest genialny! :D i pomysł i wykonanie, extra! :D jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kogucik w zieleni prezentuje się bardzo ładnie dobór materiałów przypadł mi do gustu może też pokombinuję w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy ten kogucik piekny jest . Fajnie że dołączyłas do zabawy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koguciku z rafii i druciku pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł! Oryginalny! I chyba duży, prawda? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogucik jest mniej więcej wielkości prawdziwej kurki :)

      Usuń
  10. Takie prace powinniśmy promować na całym świecie:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kogucik jest uroczy :) Świetny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kogut!!! Fantastyczny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wielkanocny kogucik :) Super pomysł :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że Stefan będzie zachwycony z taki pięknego, zielonego towarzystwa. Cudnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna praca! z pazurem... ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowski koguciki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajowski koguciki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna dekoracja. Kogucik jest to teraz czas na kurki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy kogucik, widać, że umie piać:) Ładna świąteczna i nie tylko, ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny ! i w takich fajnych wiosennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny "wiosenny "kogucik:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kogucik jest uroczy i wygląda bardzo dumnie! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny kogucik.Budzi cię co rano?

    OdpowiedzUsuń
  24. w około wszędzie kurki i jajka to musi być tez kogucik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajowy ten kogucik :) Każdy Gość, którego przywita na pewno będzie miał od razu świetny humor :))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kogucik jak żywy, mam nadzieję, że rano nie za wcześnie pieje - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko! Jaki suuuuuuuuper kogucik

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka fajna, zadziorna kurka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosenny i taki przyjacielski ten kogutek- idealny do witania:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super pomysł, idealny kogucik do witania gości, a jak pewnie stoi, z piersią do przodu:)!! Jeszcze chwilka i będzie "kukurykał" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No kur zapiał - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny kogucik,bardzo podoba mi się odcień jego zieleni :))

    OdpowiedzUsuń