piątek, 13 marca 2015

Kobietą być

Udało mi się dziś zrobić kolejną zaplanowaną karteczkę
Cieszę się bo ostatnio różnie z tym bywało :))
Karteczka typowo kobieca! Bez kwiatków!

A prezentuję się tak:


Tym razem w roli głównej wystąpiły papiery z kolekcji
Galerii Papieru - Deszczowa piosenka


Pomysł na parasolkę zaczerpnęłam z kursiku AniS


Moja pierwsza lala z materiałową sukieneczką....
nie mogłam się oprzeć żeby taką zrobić :)


Jedynym dodatkiem jest kilka listków, tekturkowa torebeczka
oraz tag ze stemplem latarni morskiej

Cokolwiek by nie powiedzieć uwielbiam wszystkie lale primy, 
w każdym możliwym wcieleniu!

Tak więc i ta bardzo mi się podoba :))

Kartka leci na wyzwania:

14.03


03.04


24.03


Mam nadzieję że i Wam się spodoba moja primowa lala...

Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim candy 

Ola :)






23 komentarze:

  1. Śliczna lala , sukienka z falbanką cudnie wygląda :-))) Życzę powodzenia w wyzwaniach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka... świetne dobranie kolorów oraz wyeksponowanie kobiecych akcesoriów. Gratuluję pomysłu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieco i bez kwiatów, to trudne zadanie, ale wybrnęłaś doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna!!! Zachwycił mnie pomysł połączenia stempelka ze skrzydłami motyla
    - efekt fenomenalny :) I parasolka słodziutka:) anias/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł - kobieta motyl. Takie pozytywne podejście do kobiety.
    Daje mi do myślenia bo raczej motylem nie jestem, aniolem też, więc pomysł na inna kobiete już mam dzięki Tobie.
    Zapraszam na candy do mnie.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest cudna! :) jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczka :) pomysłowa kartka,bardzo ładnie wykonana :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Bardzo mi się podoba ta sukienka z falbanką, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest, dopracowana w każdym calu. falbanki, parasol. Super! Dziękuję, że zatrzymałas się u mnie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię dziś na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!! :-) Sukienka rewelacja :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Mimo braku kwiatów wyszła bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lalka jest wspaniale ubrana !!!!
    Piękny papier na sukienkę, oraz materiał dodany do niej !!
    Wspaniały pomysł z motylkiem oraz parasolką.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza karteczka. Lala prezentuje się wspaniale. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna praca, niezła sukienka! A i parasol bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle czarująca praca, parasolkę od razu skojarzyłam :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyty nad sukienką słuszne w stu procentach. Jest naprawdę fantastyczna.
    Kasia DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń