niedziela, 22 marca 2015

Fioletowo z szafirkami

Jeszcze cały tydzień i wyczekiwany urlop. 
Z utęsknieniem czekam na następną niedzielę kiedy to
 wyruszę w drogę do Polski :))

Mam jeszcze cały tydzień żeby zrealizować wszystkie zaplanowane prace.
Mam nadzieję że mi się uda, bo powiem szczerze ostatnio ciężko coś z czasem.

Ale do rzeczy kochani dziś 
mam karteczkę taką trochę nietypową 
Pracę przygotowałam na bazie 
Papieru z kolekcji Galerii papieru - Kolorowa łąka,
fioletowego kartonu, oraz papieru serwetkowego z szafirkami.

Och bardzo lubię szafirki..., dlatego za wszelką cenę chciałam wziąć udział
w kwiatowym wyzwaniu! 
Tylko skąd tu wziąć szafirki...?

Trafiły się serwetki  z szafirkami więc bez wahania kupiłam,
przeprasowałam, pocięłam
i oto jak wyszło:





Kartkę posyłam na 



oraz

30.03



Na koniec trochę samochwalstwa!
Moja kartka Kobietą być
została wyróżniona w PWC
Jestem szczęśliwa i cieszę się jak małe dziecko :))


Na dziś to tyle, biegnę dalej ciąć i kleić.
Dziękuję kochani za liczne odwiedziny i przemiłe komentarze!


Pozdrawiam cieplutko 
Ola :)




34 komentarze:

  1. Piękna, wiosenna kartka z szafirkami:) Zerknęłam na Twoje prace - naprawdę są śliczne i nietuzinkowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś wspaniały pomysł z serwetką !!!
    Kartka wyszła pięknie !!
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna kartka, witaj w zabawie :) a i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka i jakie urocze gniazdko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka cudowna te gniazdko jest po prostu świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :0 zaczynam oberwowac:) i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rewelacyjny!! Gratuluję wyróznienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sposób na wykorzystanie serwetki. Super kartka.
    Gratuluję wyróżnienia :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szafirowa kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka, super pomysł z tą serwetką :D. Gratuluję wyróżnienia :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna super dobrane detale

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wiosenna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna karteczka! gratuluję wyróżnienia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka, zapraszam na wyniki Candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia :)
    Karteczka prześliczna, kwintesencja wiosny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję kochani za przemiłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  17. NIe próbowałam nigdy połączyć serwetki z kartką okolicznościową :) ale wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kompozycja, a gniazdko zachwycające :) Uwielbiam je w wielkanocnych kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka i te gniazdeczko z jajeczkami zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka świetna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka świetna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie wyszlom :) Gniazdko jest przesliczne .)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka super karteczka! jestem zachwycona! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Szafirki, Twoje Szafirki!

    OdpowiedzUsuń