poniedziałek, 16 lutego 2015

Szydełkowy debiut

Dziś na dobry początek tygodnia 
mam coś nowego.

Jak tylko zobaczyłam że u Danutki kolejna
zabawa tym razem walentynkowa od razu zaczęłam myśleć coby tu zrobić.
Ponieważ moją specjalnością są twory papierowe, 
a praca konkursowa musiała być 3D
to było to dla mnie nie lada wyzwanie.

Myślałam i myślałam aż wymyśliłam :)

Mój mały debiut!
Już od czasów podstawówki nie miałam w rękach szydełka.
Wszystko zapomniałam jednak dzięki internetowym kursikom
udało się małe co nieco :)

Może nie do końca jest idealne, i takie jakbym chciała ale na pewno 
jeszcze popracuję nad tym w wolnych chwilach.

Moje serce nie jest czerwone i 
z całą pewnością jest 3D, a więc chyba się nadaje

zobaczcie i oceńcie sami:




Trochę krzywe i pokraczne,  ale mimo to jestem 
z niego dumna :)

Z serduszka zrobiłam breloczek do kluczy.

Serduszko zgłaszam więc do Danutki.
Szczegóły  tutaj


Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa.

Ola :)

28 komentarzy:

  1. Świetny debiut :) i ten kolor nitki cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny brelok:) i kolor....bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu serduszkowy breloczek wyszedł całkie ,całkiem .Jak na debiut to powinnaś być z siebie dumna .
    Powodzenia życzę w głosowaniu i mam nadzieję ,że Ciebie też w nim nie zabraknie ,aby oddać głos na inne uczestniczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzywe czy proste, nie ważne, ważne że zrobiłas i to Twój sukces. Powodzenia w głosowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejszy jest pomysł technikę się do szlifuje grunt to zacząć ,a może Cię wciągnie bardziej-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na dawno nie trzymane szydełko poszło świetnie !!!
    Powodzenia u Danusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutkie, niebieściutkie serduszko. Rewelacyjny dodatek do kluczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu super ten serduszkowy bryloczek bardzo mi się podoba pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy breloczek bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na debiut to super!! Motylek dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na breloczek! Z szydełkiem podobno jak z jazdą na rowerze :-) I jak widać to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny debiut! Breloczek wygląda uroczo. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny pomysł na breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. superowy breloczek !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny debiut. I serduszko fajne i pozostałe dodatki do breloczka też - rewelacyjnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Breloczek z serduszkiem jest cudownie piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny breloczek wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny debiut, i jaki śliczny kolorek super Ci to wyszło i powinnaś być dumna.Swoją droga zauważyłam, że te wyzwania u Danusi to jeden wielki debiut. powodzenia w glosowaniu:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ten debiut :) Śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie sztuka jest zrobić to co nam najlepiej wychodzi, ale podjąć wyzwanie w czymś nowym. Debiut bardzo udany! Serducho urocze, w dodatku w moich ulubionych niebieskościach;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne, eleganckie:) Te perełki dodają wykwintności, udany gadżecik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam umiejętność nadawania kształtu pracy szydełkowej ( mnie się to nigdy nie udaje ) <3

    OdpowiedzUsuń