poniedziałek, 23 lutego 2015

Słoneczniki w środku zimy

Dziś u mnie słoneczniki, jedne z moich ulubionych kwiatów.
Gdy tylko przeczytałam u Agaty w Kreatywnym bazarku ,
że organizuje kwiatowe wyzwania,
od razu wiedziałam że też będę chciała w miarę możliwości 
uczestniczyć w tej zabawie.
W lutym Słoneczniki!

Jak zwykle ograniczeniem jest brak  czasu,
 ale na szczęście znalazłam chwilę i pokleiłam 
taką oto słonecznikowa karteczkę :)


Kartka z papierów Magicznej Kartki - Wspomnienia


Filcowe słoneczniki w roli głównej


I niewiele więcej trzeba


Kartkę posyłam na pierwsze wyzwanie kwiatowe 


Zapraszam do zabawy
jeszcze zdążycie :))

Pozdrawiam serdecznie 

Ola


21 komentarzy:

  1. przecudna karteczka, kwiaciory mi sie podobają oczywiście, ale tło jest fajne niby deska, niby murek :) witaj w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i takie ładne , stonowane kolorki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny klimacik!
    to filc czy pianka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka i cudne słoneczniki! Pozdrawiam serdecznie :)
    Lady E
    http://scrapartbyladye.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słoneczka - słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, super pomysł z tymi filcowymi słonecznikami :))).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne filcowe słoneczniki;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu karteczka przepiękna sama bym chciała taką dostać pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancka karteczka :-) Aż miło się robi patrząc na nią :-)

    OdpowiedzUsuń