poniedziałek, 2 lutego 2015

Pożegnalny lift

Dziś wieczorową porą chcę Wam pokazać 
lift przecudnej kartki Chimery.

Styczniowe liftowanie pożegnalne ze Scrapkiem.pl
Wszystkie kartki piękne i ciężko wybrać tę jedyną.
Dlatego w kolejności od pierwszej zacznę i mam nadzieję,
że zdążę jeszcze do końca lutego coś zliftować :))

Oto moja kartka:


Tym razem do pracy posłużyły mi papiery z kolekcji: 
UHK Gallery - Traktat Morski - Mapa i Sztorm
oraz Altair Art - Loch Ness



Tekturki pochodzą z Crafty Moly
oraz Stempel Kartoon 


Tym razem na szybko więc gotowe kwiatki, stempel Papermani 
Listki i tekturki lekko potuszowane.


A tak wygląda oryginał:


Kartkę posyłam oczywiście do Scrapek.pl
27.02


Pozdrawiam i tradycyjnie dziękuję za to że ze mną jesteście :))


11 komentarzy:

  1. Przecudnie! Piękny lift! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietny lift, super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany lift, Chimera na pewno też zadowolona ;) Mocne połączenie kolorów tworzy zdecydowany, piękny obraz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła przepięknie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) To dla mnie wielki zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chimera powinna być dumna z takiego liftu
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka

    OdpowiedzUsuń