środa, 18 lutego 2015

Dżinsowy recykling

Kochani dziś wracam ponownie z nietypową sprawą nie kartkową.
Strasznie się u mnie bałagan zaczął robić. 
Coraz więcej przydasi, coraz większy bałagan!
Czas najwyższy wziąć się za porządki,
tym bardziej że kącik pod schodami już jest!
Teraz pora na segregowanie, sortowanie, układanie...
Dziś wzięłam się za sznurki, tasiemki, i tym podobne bo wszystko
fruwało już po szufladzie w strasznym nieładzie :)

A oto co przygotowałam na ogarnięcie nieładu:




Pełno mam starych poprzedzieranych dżinsów,
których zawsze żal wyrzucać.
Tym razem posłużyły materiał bazowy na uszycie tych "woreczków"



Poucinałam nogawki pozszywałam i oto są :)


Łatwiej mi teraz będzie dokopać się do potrzebnych mi rzeczy
i utrzymać porządek w szufladzie.
Na początek jak znalazł.

Dla zainteresowanych krótki opis obrazkowy
znaleziony TUTAJ



Zgłaszam na wyzwanie do 


Kochani wszystkim dziękuję za odwiedziny
i wszystkie wasze komentarze.

Pozdrawiam serdecznie

Ola :)

18 komentarzy:

  1. super pomysł na te pojemniki-woreczki! niepotrzebna rzecz wykorzystana i porządek utrzymany, a to najważniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pojemniczki, a najważniejszy porządek w szufladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Spodnie zawsze szkoda wyrzucić, a tu taki interesujący pomysł jak je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na szóstkę! Wyglądają fajnie i estetycznie. Miłego sprzątania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!!! Ja noga jestem w szyciu, choć czasem coś tam przeszyję:) Podpowiedz, proszę jak one są zszyte od spodu???

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł !!!!
    To udanych porządków życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rzeczywiście super, czasami przydają się takie woreczki a ich nie mamy. Teraz pomysł już mamy :)
    Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł 2 w 1 stare spodnie wykorzystane i porządek utrzymany pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sprawa, pomysł godzien zapamiętania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię dżinsy i wszystko co można z nich wykonać .Świetne nogawkowe ubranka.
    Powodzenia Olenko w głosowaniu
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły jeasowy woreczkowy segregator super pomysł powodzenia a głosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, może wykorzystam.. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i proste a takie pomysłowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za opis wykonania:)

    OdpowiedzUsuń