piątek, 13 lutego 2015

Dama w fioletach


Och czas pędzi jak oszalały....
Ja mam wrażenie że nawet jakoś szybciej niż zwykle.
Ciągle odkładam jakieś projekty na później....
Mimo wszystko staram się jednak jak mogę ukraść odrobinę 
chwili na drobne robótki głównie papierowe :))


dzisiejszej pracy, a kolor to POMARAŃCZOWY 
we wszystkich jego odcieniach.
Muszę przyznać że lubię pomarańcze i dynie
kocham marchewki i , lubię kolor starej cegły,
uwielbiam rudy kolor włosów....
ale pomarańczowa twórczość papierowa?
hmmm .... od ogłoszenia kolorku przez Danutkę
 myślałam co by tu posklejać.... 
przeglądnełam wszystkie papierki i choć nie wiele to jednak coś znalazłam :))
....dalej jednak nie miałam pojęcia co zrobić.

W rękę wpadły mi papierowe ramki do decoupage,
od razu wiedziałam że mi się przyda :))

Rameczka może być rameczką lub
po prostu takim oto obrazkiem  






Połączyłam wiele odcieni moreli, łososia, pomarańczu i rudego :)
Mam nadzieję że moja ramka jest dość pomarańczowa
na pomarańczowe wyzwanie :))


Zgłaszam na wyzwanie do Danutki


Pozdrawiam cieplutko
wszystkich tu zaglądających :)

Ola :))





77 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z ta rameczką na zdjęcie i obrazek bez zdjęcia. Takie 2 w 1 :-)
    Fajnie ja ozdobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten obrazek,a ta kobitka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Pani rudowłosa jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Dama jest urocza! Takie 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna dama zapraszam na wyzwanie http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/02/pierwsze-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. No, dama urocze i pełna gracji. Świetny pomysł takie "wash and go", jest piękna jako samodzielny obrazek i jako ramka pewnie też. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka webeściasta, jak to nastolatki teraz mówią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło :) Fioletowa kobitka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna rameczka,dama elegancka i urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie udekorowałaś tą ramkę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu obrazek jest świetny a ta damulka jaka jest czadowa ..Całość pięknie skomponowana ,jestem bardzo zadowolona z takiej pracy .
    Baw się z nami dobrze ,mam nadzieję że w marcu też Ciebie nie zabraknie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna kompozycja. Ciekawie połączyłaś kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka boska! Uwielbiam takie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka ... pięknie skomponowana kolorystycznie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka !!!
    A lalka cudna !!!
    Uwielbiam te stemple :D
    Powodzenia życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna praca Olu. Pięknie skomponowana i wykonana a dama - powabna i piękna. Gratuluję pomysłu!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna...taka delikatna...zmysłowa... cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. obrazek jest już tu zbędny :) ramka sama w sobie jest zbyt piękna i odwracałabym skutecznie uwagę od obrazka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomarańczowa to na pewno jest dość i tak ładnie dopasowane elementy tworzą śliczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie rameczki i obrazka. Super Ci wyszło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna karteczko-rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ramka :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł i fajny rameczko-obrazek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki wielkie za tyle przemiłych słów! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny obrazek, kolory takie jak lubię;
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  26. super , piękne i jaka gracja ; ) gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna karteczka! I do tego oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale śliczna rameczka, i pięknie dobrane kolory, mimo że dwa ale w tylu odcieniach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna ramka, bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka elegantka ta Twoja dama. Bardzo ładna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna ramka. Faktycznie sama w sobie może być obrazkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna ramka :) Ja bym do niej zdjęcia nie włożyła tylko podziwiała samą jako obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kapitalny pomysł i świetne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kapitalny pomysł i świetne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna praca - sprawdzi się i jako kartka i jako obrazek! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna praca ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna praca! Wspaniały efekt!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję wszystkim, bardzo się cieszę że Wam się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wykonana karteczka z pomysłem.
    Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna i ciekawa praca. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Olu bardzo mi się spodobała Twoja praca:) Jest bardzo pomysłowa, przemyślana od A do Zet, ślicznie skomponowana, a dama jest cudna:) Gratuluję:)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  42. Dosyć pomysłowa praca, dama super!! I ten szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piekna kartka, a dama bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna kartka, dama jak malowana miałaś super pomysł:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  45. elegancka
    fajna ta laska , no i ma kanarka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna karteczka wszystko w idealnych proporcjach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna scenka na tej ramce-obrazku.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna rameczka jest już ozdobą bez obrazka jak zamieszka tam jakiś obrazek będzie jeszcze śliczniej Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny pomysł i super rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny obrazek! I ta ruda damulka w fioletach - jak dla mnie - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna dama na tej rameczce, taka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudna kartka, bardzo delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A mi się strasznie spodobała ta woalka wokół kobiety na kartce- bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo, wreszcie troche bardziej stonowane zestawienie tych kolorów:-) Bardzo ładna raca, taka bajkowa i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję Wam kochani za tyle przemiłych komentarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna rameczka ,bardzo pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny ten obrazek - ramka! dopracowany w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna ta kartka! :) jestem zachwycona pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Boska sukienka, chciałabym mieć taką prawdziwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudna kartka. A ta dama.... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  61. Obiecałam sobie, że wszystkie pomarańcze obejrzę - nawet po terminie ;)
    Śliczna ta ramka, taka kobieca, kwiatowa, wyrazista. Ciekawe, jakby wyglądała ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna z ta laleczką i super połączenie kolorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ładna karteczka:) fajna dama we fioletach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładna rameczka :) ale zły banerek dobrałaś :) do niej najbardziej by pasował banerek z tortem :)

    OdpowiedzUsuń