wtorek, 24 lutego 2015

Autoportret

Zmiana planów.... Już myślałam że luty się dla mnie skończył.
A przynajmniej jeśli chodzi o wolny czas na 
papierowe szaleństwa, a tu niespodziewana 
zmiana planów.

Oczywiście postaram się wykorzystać ten wolny czas 
na odłożone zadania.

Dziś mam wpis w mój art jurnalowy notes.

Zadanie:
Temat: Autoportret
Forma: Scrapbooking

Największy problem to zdjęcie....
Tak się składa że mam dużo, całe mnóstwo zdjęć,
ale tylko nie moje.... 
To ja z reguły biegam z aparatem :)

Coś tam wygrzebałam








a tu jeszcze jeden wpis
też trochę o mnie :)


Nie wiem jak moje prace wpisują się 
w Art jurnal bo nigdy nie miałam z nim nic wspólnego,
wiem natomiast jedno
Bardzo podoba mi się takie kombinowanie 
z różnymi technikami :))

Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo!

Ola 


16 komentarzy:

  1. Twoje prace wpisuję się idealnie!:)
    a zdjęcie bardzo ładne - i w pięknej oprawie, dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zrobiłaś wpisy !!!
    Świetnie dobrałaś dodatki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrzebalasz świetne zdjecie! I fajnie go ozdobilasz w kolorach bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny wpis!Cudnie dobrane kolory i dodatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki i super scrapki- idealnie się wpisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszedł ten wpis, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystycznie dopasowany i pięknie ukwiecony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wpis - kwiaty fajnie współgrają z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra wpisy masz w swoim notesie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie w rewelacyjnej oprawie,ten zestaw kolorów jest fatastyczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i intrygujący ten "wyfrunął ptaszek z klatki";))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo subtelny wpis, delikatny i zmysłowy...

    OdpowiedzUsuń
  13. też znam problem braku swoich zdjęć :) świetne oba wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kolorystyka, uwielbiam papier craftowy plus biel plus jeszcze jakiś kolor :) świetna zabawa ten żurnal, co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny rustykalny klimacik
    a drugi... że bujasz w obłokach? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wpisy, imienniczko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń