piątek, 30 stycznia 2015

Walentynki inaczej

Pierwsza w tym roku kartka walentynkowa.
Trochę nietypowo bo nie jak zawsze na czerwono.
Tym chętniej zabrałam się za nią :))

Bez zbędnego gadania oto jak podeszłam do wyzwania:


Papiery z Dovecraft, oraz papier czerpany Namaste


Biały sznurek i biały papier czerpany 
pobarwiony kolorowymi tuszami Pepermani


Stempelek z kolekcji My little Bear - ScrapBerrys


Serducho wykrojnikowe Marianne Design


Kartka inspirowana zdjęciem 


Tak więc posyłam do:

01.02



10.02


oraz 



Dziękuję za Wasze wszystkie miłe komentarze,
jest mi strasznie przyjemnie je wszystkie czytać :))
Oczywiście w miarę możliwości staram się rewanżować...

Pozdrawiam cieplutko 
Ola :))



11 komentarzy:

  1. Super to pochlapane serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba bo przemyciłaś trochę tradycji (w sensie jest serduszko, obowiązkowe wręcz przy Walentynkach) a ta kolorystyka, cudna... Mogłabym patrzeć i patrzeć na tę kartkę, tak jakoś mi fajniena duchu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie, kolory bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowy pomysł z tymi chlapaniami :))) Jest tak radośnie. Super :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tu kolorów, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne serducho, a w połączeniu z czarnym, to cudo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta ale za to jaka piękna. Świetnie dobrałaś kolory i rewelacyjnie zinterpretowałaś temat :) Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń