poniedziałek, 19 stycznia 2015

Super babce

Kolejna odsłona moich ulubionych laleczek primy
czyli Julie Nutting.
Tym razem kartka w palecie kolorystycznej 
spersonalizowana dla mojej przyjaciółki :))
Której życzę przede wszystkim spełnienia marzeń,
 ale najważniejsze to zdanie prawa jazdy i własnych 4 kólek
oraz podróży do Paryża

Zobaczcie jak mi wyszła ta karteczka:


Jeśli szarości to oczywiście
 Galeria Papieru - Aż nastanie świt
Do tego Kolorowa Łąka również z Galerii
A także UHK Gallery - Pastel  - Two



Wykrojniki Rosy Owl 
oraz mój ulubiony ostatnio La Crea' Multi die


Autko własnoręcznie narysowane przez mojego starszego syna 
Podobno mini Cooper w sam raz dla młodej kobiety :)


Zdjęcia niestety niezbyt najlepszej jakości
ze względu na słabe światło :(


Moją karteczkę stworzyłam do tej oto palety kolorystycznej 



Posyłam więc na wyzwanie

27.01


oraz 

17.02


Interpretację wyzwania mogę oczywiście uzasadnić 
A mianowicie Ania jest skromna i nieśmiałą kobietą
a z okazji urodzin chciałabym zarazić ją pewnością siebie
i wiarą w swoje możliwości.

Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco :)


20 komentarzy:

  1. Świetnie wykorzystane stemple :-))) Pięknie zestawione elementy i kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna !!!
    Fajne papiery no i dodatki.
    A laleczka wspaniale ubrana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, szkoda że nie mam już babci, bo chętnie bym taką wysłała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka ... naprawdę super taka akuratna nie przesadzona w drobiazgach ... świetny prezencik dla koleżanki aby tylko zdała egzamin .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko razem pięknie wygląda! A lala wyszła fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dzięki :) Cieszę się że się Wam podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest śliczna!. Podoba mi się ten paryski styl:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka a stempelek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała! cudownie wykorzystany stempelek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka, bardzo fajnie skomponowana, a laleczki Primy rzeczywiście urocze!
    Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony "ślad" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka. Bardzo ciekawa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zastosowane kolorki. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna :) podoba mi się jak dobrałaś dodatki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna, dużo się dzieje :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń