wtorek, 6 stycznia 2015

Snowman

Dziś u mnie nadal zimno :) 
Ponieważ mróz i śnieg za oknem to 
oczywiście musi być bałwan!

Razem z dziećmi zrobiliśmy bałwany.
Takie trochę recyklingowe ze starych skarpet.
Jako wypełnienie zwyczajny ryż :)

Bałwany wyszły oto takie :)






Pomysł zaczerpnęłam z któregoś z zeszłorocznych
programów śniadaniowych. 

Bardzo mi się spodobał dlatego też i u mnie zwitały
takie dwa bałwany :)

A do tego świetna zabawa 
i wspólnie spędzony czas z dzieciakami to niezapomniane chwile 

Bałwany posyłam na wyzwania:



oraz 



Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. Pomysłowe bałwanki i bardzo sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanki są świetne !!!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne sa te balwany i wspanialy pomysl na zajecie dla dzieciakow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne bałwanki. Już widzę, że nie mam z Tobą żadnych szans :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden fajniejszy od drugiego!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jakie cudne te bałwanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Ależ słodkie są te bałwanki. Chyba mogę gratulować wygranej w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne bałwany :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły te bałwanki

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne bałwanki!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklep- ewa . Pozdrawiam, Marta DT sklepu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widzę te wszystkie cudowności to staram się zawsze zapamietać i obiecuję sobie że też kiedyś takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń