sobota, 24 stycznia 2015

Pstryk

Kochani dziś pędzę jak szalona....
Kartkę którą chcę pokazać 
leży od dwóch dni ale jak to zwykle bywa
 jak trzeba coś szybko to nie ma czasu :)

I niestety na wyzwanie w PR SZOK
kartki już wstawić nie zdążyłam :(

Ale cóż tak to czasem bywa


Karteczkę zrobiłam z kolekcji Magicznej kartki - Mali odkrywcy


W pracy użyłam stempli Scrap Berrys " Best Friends"



Pozazdrościłam przepięknych  grafik Janet 
dlatego postanowiłam  pokolorować moje stempelki akwarelą.
Efekt końcowy uważam  za zadowalający :))



Kartkę zgłaszam na wyzwania:




02.02
31.01


Mam nadzieję że w przyszłości nie będą mi się zdarzały  takie obsuwy

Dziękuję wszystkim zaglądającym tutaj, 
dziękuję za tak wiele miłych i ciepłych słów.

Pozdrawiam 

Ola :))






11 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka z pięknie pokolorowanym stempelkiem.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna karteczka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta karteczka, oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu - karteczka jest cudowna. Stempelek ślicznie pokolorowany - zazdroszczę - bo sama nigdy tego nie robiłam :). Co do czasu no cóż mam to samo :) Bardzo Ci dziękuje za odwiedziny u mnie i przesympatyczne komentarze które zostawiasz :) Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i pomysłowa kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna kartka, bardzo dziewczęca i ładnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń