niedziela, 18 stycznia 2015

Patchworkowe serce

Za oknem zimowa szaruga, a do tego zimno. Brrrr!
Pogoda zdecydowanie nie zachęca do spacerów dlatego więcej czasu mogę 
poświęcić na wszelkiego rodzaju wyklejanie :)
I tak dziś postanowiłam zaszaleć!
Według kursiku  Klaudii
postanowiłam zrobić właśnie taką patchworkową kartkę.


A moja kartka wygląda tak : 


Papiery z kolekcji:
Rapakivi - Just a Note
UHK Gallery - Fruits the Forest
Galeria Papieru - Czułe słówka oraz Kolorowa łąka


Serduszka wycięłam wykrojnikiem Marianne Design
a kwiatki moim ostatnio ulubionym LaCrea'Multi dies
oczywiście z papieru czerpanego Namaste


Napis to stempelek z Latarni Morskiej



Nie do końca jestem zadowolona z wyboru 
papierów,  bo oczywiście po skończeniu kartki
znalazłam coś co o wiele lepiej pasowało ...
Ale to nic trening czyni mistrza :))

Kartkę posyłam na wyzwania:










Kochani na koniec chcę bardzo mocno podziękować
wszystkim tym którzy do mnie zaglądają.
I tym którzy pozostawiają po sobie mile słowo.
To na prawdę bardzo dużo dla mnie znaczy :))

DZIĘKUJĘ!!!











4 komentarze:

  1. twoja skromność mnie powaliła, Piękna kartelucha
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też kartka bardzo się podoba, bardzo romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiło się romantycznie... Świetna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ... ... dziękuję za udział i w naszym kiviowym wyzwaniu :)Ki DT Rapakivi

    OdpowiedzUsuń