niedziela, 25 stycznia 2015

Art Jurnal Początek

Kochani dziś pędzę jak szalona, żeby zdążyć z kolejnym wyzwaniem
Tym razem mój debiut !!!

Art Jurnal - tego jeszcze u mnie nie było :))
Ale bardzo mi się podoba dlatego
postanowiłam też się w to pobawić.
A jak to na początku bywa trzeba stworzyć miejsce
Tak więc mój i tylko mój!
na notatki, na wspomnienia, na wszelkiego rodzaju próby.
Cała moja wesoła twórczość po godzinach
zmieści się własnie tu :



Użyłam papierów UHK Gallery
Espresso z kolekcji Hot&Cold
oraz
Ósma rano z kolekcji Weekend Saturday
Ogólnie rzecz ujmując moje ukochane kolory 



Obowiązkowo stempel primy - Julie Nutting


Troszkę taśmy washi, biały pisak


Kwiaty tym razem ręcznie wycinane  


Koronka biały pisak






Moją pracę posyłam do:




26.01

O ile udało mi się dobrze doliczyć to przypadkowo 
zaliczyłam wszystkie punkty :)

31.01


Mam nadzieję że i Wam się podoba

Pozdrawiam cieplutko i miłego popołudnia życzę :))

Ola





15 komentarzy:

  1. super okładka, nie mogę doczekać się wpisów. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna okładka! jak i inne Twoje kartki, cudne i takie dopracowane! Podziwiam i dziękuję za udzial w moim candy! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna okładka! ciekawa jestem jak będziesz wypełniała wnętrze żurnala... trzymam kciuki za dobrą, twórczą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) w takim notatniku aż chcę się tworzyć...
    Kiedyś prowadziłam pamiętnik, też go ozdobiłam (nie tak pięknie, ale byłam dumna, bo zrobiłam to sama) miło się go potem wypełniało

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny :) Okładka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pełna podziwu! Rekord absolutny! Rzeczywiście wszystkie!
    Bardzo mi się podoba :-) Czy Art - jurnal to coś takiego jak szkicownik? Mam nadzieję, ze będzie się go miło wypełniało :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jaką chcesz nagrodę :-) Jaki jest Twój ulubiony kolor ? Bransoletka? Broszka? Kolczyki? I czy wolisz wiszące - dyndające, duże, małe czy może sztyfty? To wcale nie muszą być kolczyki ;-) Wisiorki też lubię robić!
      d.art.hea@op.pl

      Usuń
  7. Gratuluję wygranej! Oczywiście, że się podoba i to bardzo:) Życzę twórczego uzupełniania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jestem pod wrażeniem! ps. ja wciąż nie mam odwagi, aby zrobić AJ

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Podziwiam tymbardziej, że sama jeszcze nie odważyłam się podjąć tej formy ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na wpis, bo okładka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. no. fajnie, że dołączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka fajna okładeczka, tak jakoś ze scrapbookingiem mi się trochę skojarzyło...

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna okładka, czekam na zawartość :)

    OdpowiedzUsuń